Informacja o plikach Cookie

Nasza strona korzysta z cookies i pochodnych technologii m.in. w celach statystycznych, reklamowych, badawczych oraz dostosowania jej zawartości do potrzeb użytkowników. Używanie witryny bez zmiany dotyczących ich ustawień w przeglądarce internetowej oznacza, iż pliki cookies będą przechowywane na Twoim urządzaniu. Zawsze jednak możesz zmienić te ustawienia . Dodatkowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Oferta pracy

Szczegóły

Ogólnopolska sieć kin, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje do centrali firmy w Łodzi (Al. Kościuszki 17) osoby do pracy na stanowisku:

Specjalista d/s. eksploatacji i administracji (centrala sieci Helios)

Nr ref. 12/06/2017

Data dodania: 12 czerwca 2017
Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Udział w przygotowaniu budżetów i prognoz oraz analiza ich wykonania;
  • Analizy bieżące i okresowe kosztów eksploatacyjnych poszczególnych kin;
  • Przeprowadzanie procedury zapytań ofertowych na zlecane prace przez dział;
  • Analiza ofert i wskazywanie przesłanek ekonomicznych do wyboru oferty
  • Przygotowanie kosztorysów do umów i samych umów zawieranych z kontrahentami na zlecane usługi.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe/średnie;
  • Umiejętność łatwego komunikowania się;
  • Dokładność, terminowość,
  • Zdolności analityczne oraz interpersonalne;
  • Bardzo dobra znajomość arkusza Excel;
  • Kreatywność i umiejętność proponowania nowych rozwiązań
  • Gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie;
  • Ciekawą, samodzielną i pełną wyzwań pracę.

Zainteresowane osoby zapraszamy do nadsyłania CV oraz listu motywacyjnego do dnia 30.06.2017 mailowo na adres: centrala@helios.pl z tytułem e-maila „Administracja” bądź pisemnie na adres:

HELIOS SA
Al. Kościuszki 17
90-418 Łódź
z dopiskiem: „Administracja”

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.